Λειπω, ξερω πως λειπω αλλα δεν θα ειναι για πολυ ακομα…
στα διαλειμματα χαζευω λιγο στα μπλοκ σας και κανω σχεδια για το μετα…Οταν θα εχει περασει αυτη η δυσκολη περιοδος , δουλειας , συγκεντρωσης, 030απομονωσης…
Λειπω , αλλα ευτυχως μπορω ακομα και ονειρευομαι ..ομορφες εικονες σαν αυτη παραπανω…Και ομορφες στιγμες ..στην πολυτελεια της σιωπης, της ηρεμιας και της ξεκουρασης…

033

Μολις τελειωσουν  αυτες οι μερες ..θα ξαναχαρισω στον εαυτο μου ενα τετοιο ταξιδι …μερικα τετοια ακομα απολαυστικα πρωινα ..
δυο καλα ξενυχτια με τις φιλες μου οπως εμεις ξερουμε
και με πολυ πολυ blogging….0381Ως τοτε ..θα κανω εδω τις δοκιμες μου
και τις αλλαγες μου ..να μαθω κι αυτο το ρημαδι το WordPress που κομματι αφιλοξενο μου φαινεται…αλλα ηθελα μια αλλαγη 🙂
Published in: on Φεβρουαρίου 21, 2009 at 4:34 μμ  3 Σχόλια  

The URI to TrackBack this entry is: https://taliskerinred.wordpress.com/2009/02/21/7/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 ΣχόλιαΣχολιάστε

  1. Αυτο το ποστ ειναι δοκιμαστικο:)

    -θα ξαναλειψω!!!!

  2. Καλά που θα πάει, δεν θα σε πετύχω πουθενά;

  3. xa master φιλε μου..μαλλον θα με πετυχεις διπλα στο κανονικο ..αυτο δεν εχει μουσικη και δεν μου βγαζει και το αβαταρ!
    Δουλευε – δουλευε εχεις αναλαβει δραστηριοτητες !!:)

    Πως θα γινει να κανω ενα μπλοκ αυτοκρατορικου τυπου σαν αυτο αλλα να ειναι στο blogger και να εχει αυτη τη γραμματοσειρα κι αυτη τη στοιχιση ??η την αλλη που σου εστειλα??
    μμμμμμ??

    ασε που εδω δεν εχει και προσθηκη με τις αναρτησεις των φιλων..πφφ

    -εμπλεξες!:)

    χχχχχχχχχχχχχχχχχ


Σχολιάστε

